refaghat

اموزش

refaghat

اموزش

  • ۱
  • ۰

خرید ورق فولادی

ورق فولادی چیست

ورق فولادی در حقیقت یک نوع ورق فلزی با سطح کاملا مسطح است. این ورقه فولادی معمولا از نوردهای گرم و یا پیلت تهیه می شوند.یکی از مزیت های بزرگی که می توان برای ورق های فولادی ذکر کرد، امکان کلاف شدن و رول شدن آن است که به همین صورت نیز به کارخانه ها ارائه می شود و نسبت به ورقه های برشی و تکه ای طرفدار بیشتری دارد.قیمت ورق فولادی
ورق های فولادی انواع مختلفی دارند که بر اساس روشی که تهیه و تولید می شوند و مواد خامی که برای تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، نام گذاری می شوند.

 

ورق سیاه که به آنها ورق گرم نیز می گویند در ۲ نوع ورق سیاه صنعتی و ورق سیاه معمولی و در استانداردهای مختلف تولید می شود.
برای اندازه گیری کیفیت ورق سیاه از شاخصی به نام ST استفاده می شود که این شاخص در ورق سیاه معمولی بین اعداد St33 تا St 52 می باشد. این نام گذاری بر اساس مقدار کربن موجود در مواد سازنده ورق است، به گونه ای که ورق St 33 دارای کمترین مقدار کربن و در نتیجه انعطاف پذیری بیشتر نسبت به سایر کیفیت ها و ورق ST52 دارای بیشترین مقدار کربن و در نتیجه انعطاف پذیری خیلی کمی است.

 

تولید

تولید ورق سرد به این شکل است که دارای غلتک هایی در بالا و پایین می باشد که وظیفه تعیین ضخامت ورق و نگهدارنده ورق را به عهده دارند تا از خم شدن جلوگیری شود. فرآیند تولید این نوع ورق بر اساس نیروی کششی و فشاری می‌باشد. و بعد به مرحله اسید شویی رفته تا لایه اکسیدی ورق از بین برود و در انتها به مرحله‌ای می‌رود که برای جلوگیری از تنش حرارتی از شعله مستقیم به ورق خودداری می کنند که به این مرحله گرمایش می گویند. در مرحله بعد از دمای گرمایش ورق کم شده  که به این مرحله همگن سازی می گویند. در انتها به مرحله خنک سازی می‌رسد و به تدریج خنک می‌شود.

  • ۰۰/۰۱/۲۷
  • sina niknam

نظرات (۱۰)

کفش به عنوان یکی از اقلام صادراتی غیر نفتی ایران می باشد که ارز آوری نسبتا بالایی دارد. همواره برای تولید کنندگان کفش همانند سایر فعالین اقتصادی، این بازارهای تجاری دارای جذابیت بوده است که از دلایل آن می توان میزان بالای سفارش خرید های خارجی و همچنین نقدینگی ارزی را نام برد. در ابتدای سال 97 به دلیل نوسانات نرخ ارز و به تبع آن افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت تمام شده ی محصولات کفش افزایش یافت ولی این میزان افزایش قیمت کمتر از میزان کاهش ارزش پولی ما بوده وهمچنین دستمزد نسبتا پایین کارگران ایرانی که باعث مساعدتر شدن و رقابتی تر شدن قیمت محصولات کفش ایران در مقابل رقبای بزرگی مثل چین و ترکیه که دسترسی به بازارهای هدف کفش ایران که عمدتا عراق، افغانستان،آذربایجان،ترکمنستان و سوریه و برخی دیگر ازکشورهای سی آی اس شده است. در نیمه نخست سال 97 <a href="https://www.alivitrine.ir/fa/article-details/79">صادرات کفش</a> به عراق و افغانستان که به ترتیب بزرگترین واردکنندگان کفش ایران می باشند 67 درصد رشد داشته است و عدد 62 میلیون دلاری را نشان می دهد.

کفش به عنوان یکی از اقلام صادراتی غیر نفتی ایران می باشد که ارز آوری نسبتا بالایی دارد. همواره برای تولید کنندگان کفش همانند سایر فعالین اقتصادی، این بازارهای تجاری دارای جذابیت بوده است که از دلایل آن می توان میزان بالای سفارش خرید های خارجی و همچنین نقدینگی ارزی را نام برد. در ابتدای سال 97 به دلیل نوسانات نرخ ارز و به تبع آن افزایش قیمت مواد اولیه، قیمت تمام شده ی محصولات کفش افزایش یافت ولی این میزان افزایش قیمت کمتر از میزان کاهش ارزش پولی ما بوده وهمچنین دستمزد نسبتا پایین کارگران ایرانی که باعث مساعدتر شدن و رقابتی تر شدن قیمت محصولات کفش ایران در مقابل رقبای بزرگی مثل چین و ترکیه که دسترسی به بازارهای هدف کفش ایران که عمدتا عراق، افغانستان،آذربایجان،ترکمنستان و سوریه و برخی دیگر ازکشورهای سی آی اس شده است. در نیمه نخست سال 97 صادرات کفش به عراق و افغانستان که به ترتیب بزرگترین واردکنندگان کفش ایران می باشند 67 درصد رشد داشته است و عدد 62 میلیون دلاری را نشان می دهد.

 

https://www.alivitrine.ir/fa/article-details/79

<!-- wp:paragraph -->
<p><a href="https://www.repairsidebyside.com/refrigerator-repair">تعمیر یخچال</a> در محل توسط تکنسین های متخصص مدرن تکنیک در سریعترین زمان و در تمام مناطق تهران قابل اجرا می باشد.</p>
<!-- /wp:paragraph -->

تعمیر یخچال در محل توسط تکنسین های متخصص مدرن تکنیک در سریعترین زمان و در تمام مناطق تهران قابل اجرا می باشد.

 

بدون نیاز به جابجایی لوازم منزل خود کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید، تا همکاران ما در تعمیر گاه لوازم خانگی مدرن تکنیک در سریعترین زمان ممکن متخصصین کارآزموده خود را در محل اعزام نمایند.

مدرن تکنیک، مرکز نمایندگی جنرال الکتریک در تهران با تعمیر در محل شما و 9 ماه پشتیبانی و استفاده از قطعات اصلی با یک سال گارانتی می باشد.

مدرن تکنیک، مرکز تعمیر یخچال ساید کنوود در تهران با تعمیر در محل شما و 9 ماه پشتیبانی و استفاده از قطعات اصلی با یک سال گارانتی می باشد.

مدرن تکنیک، مرکز تعمیر یخچال زیمنس در تهران با تعمیر در محل شما و 9 ماه پشتیبانی و استفاده از قطعات اصلی با یک سال گارانتی می باشد.

مدرن تکنیک، مرکز تعمیر یخچال فیلور در تهران با تعمیر در محل شما و 9 ماه پشتیبانی و استفاده از قطعات اصلی با یک سال گارانتی می باشد.

 

خرید  عمده کفش میهن از فروشگاه علی ویترین

 

https://www.alivitrine.ir/fa/mihanshoe

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی