refaghat

اموزش

refaghat

اموزش

  • ۰
  • ۰

ورق روغنی محصولی است که با اعمال عملیات حرارتی روی فولاد تخت نورد گرم به دست می آید. شکل ها از دو دسته رول و ورق تشکیل شده اند. این به دلیل مناطق مختلف استفاده است. ضخامت ورق های DKP بین 0.25-2.00 میلی متر متغیر است.

 

ورق روغنی ، از طرف دیگر ، محصولات فولادی کربنی هستند که از دو طرف روی پوشانده شده اند. تفاوت بین ورق Dkp و ورق گالوانیزه کاملاً به دلیل ساختار فولادی آن است. در حالی که عملیات حرارتی روی فولاد در ورق های DKP اعمال می شود ، غوطه وری گرم در ورق های گالوانیزه انجام می شود. گالوانیزه گرم فرآیند پوشاندن آهن یا فولاد است که در دمای 460 درجه ذوب شده و از حمام روی با لایه ای از روی عبور می کند. این دقیقاً تفاوت بین ورق Dkp و ورق گالوانیزه است. ورق های گالوانیزه اغلب در مواردی که نیاز به مقاومت در برابر زنگ زدگی است استفاده می شود. ساختار بادوام ، سازگاری با محیط زیست ، وزن سبک و استحکام بالا از بارزترین ویژگی های آن است.

مناطق استفاده از ورق Dkp و ورق گالوانیزه
ورق گالوانیزه در بخش خودرو و همچنین بخشی از انواع ورق استفاده می شود. همچنین در صورت لزوم در سیستم های تهویه مطبوع در سیستم های تهویه ترجیح داده می شود. علاوه بر این ، محدوده استفاده در جعبه های الکتریکی و سازه های پیش ساخته کاملاً گسترده است. ورق های گالوانیزه نیز در صورت وجود شرایط مناسب به عنوان محصول سقف استفاده می شوند و اغلب در تولید تجهیزات زمین بازی کودکان ترجیح داده می شوند.

ورق های Dkp بر اساس سطح استفاده در موقعیت بسیار گسترده ای قرار دارند. در بسیاری از بخشها مانند صنعت خودرو ، تولید لوازم خانگی با دوام ، ساخت قطعاتی که نیاز به ریسندگی عمیق دارند و صنایع با دوام بالا مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ، اغلب در ابزار آشپزخانه ، تولید وسایل سفید و مبلمان اداری که باعث از دست دادن ارزش غذایی نمی شوند ، ترجیح داده می شود. در تمرکز حوزه استفاده ، تفاوت بین ورق Dkp و ورق گالوانیزه نمایان می شود.

 

امتیاز Karaca Metal در ورق ها
Karaca Mtal محصولات فلزی را در ابعاد و ابعاد مورد نظر شما تولید می کند. با ایجاد محصولات با دوام با تمرکز بر کیفیت بالا ، به هر نیاز شما پاسخ می دهد. سفارشات به موقع را تحویل می دهد. با فرآیند محصول و راه حل های طراحی مشتری محور ، از رقبای خود متمایز شده و یک قدم جلوتر می رود.

ورق گالوانیزه چیست؟
در صورت روکش با روی به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی ورق های فلزی به هر نحوی ، فرآیندهای اعمال شده به عنوان ورق گالوانیزه تعریف می شود. اگرچه انواع زیادی در بین انواع ورق فلز وجود دارد ، اما به دلیل ویژگی آن مانند عدم خوردگی فلز با نصب روی کفهای گالوانیزه ، مرطوب یا مرطوب ، استفاده طولانی مدت را ارائه می دهد.

محصولات ورق گالوانیزه با پوشش روی به منظور جلوگیری از خوردگی ورق های مربوط به فرایندهای منفی مختلف تولید می شوند. به این ترتیب ، در بسیاری از مناطق که ساختار فلزی را مختل می کند ، به طور گسترده استفاده می شود. مناطق استفاده زیادی نیز در این محصولات وجود دارد که در آنها استانداردهای مختلف ، رول ها یا اندازه های مشابه مطابق با خواسته مشتری پوشش داده شده است.

امروزه اگرچه ورق های گالوانیزه متفاوتی وجود دارد ، اما ویژگی های فنی آنها با یکدیگر متفاوت است و بر اساس خواص آنها متفاوت است. در ابعاد رول ، استاندارد یا دلخواه و همچنین مدل های ورق گالوانیزه با ویژگی های فراوان تولید می شود.

  • ۰۰/۰۷/۲۴
  • sina niknam

نظرات (۲)

ورق روغنی مشهد
مقاله جالبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی