refaghat

اموزش

refaghat

اموزش

  • ۰
  • ۰

شیشه های پنجره معمولی
شیشه-5-میلیمتر-500x500شیشه های پنجره معمولی شیشه هایی با ضخامت های مختلف و به روش کشش تولید می شوند. ضخامت شیشه های به کار رفته در پنجره ها 2، 3، 4، 5، 6 و 7 میلی متر به عنوان نام اسمی می باشد. هیچ راه منطقی برای افزایش ضخامت شیشه از نظر ایجاد عایق حرارتی وجود ندارد. افزایش ضخامت شیشه ممکن است باعث افتادگی ارسی ها به خصوص در نازک کاری های چوبی شود، زیرا پس از یک نقطه معین، نازک کاری پنجره را اضافه بار می کند. از این نظر ، اگر اندازه بال افزایش یابد ، طراحی مقاطع نازک مناسب است.

http://dariush88.rozblog.com/

هنگام چسباندن شیشه به نازک کاری چوبی با توری چوبی، به طور کلی باید به بیرون آمدن توری توجه کرد. هدف اصلی در اینجا جلوگیری از ورود آب به داخل است. قرار دادن مقداری سیلانت شیشه ای در زیر چوب چوبی ، مانع از ورود آب به داخل می شود. در برخی موارد امکان نصب شیشه با قرار دادن تخته چوبی از داخل وجود دارد. در این مورد ، مناسب است که آن را با قرار دادن آن در یک پروفیل پلاستیکی یا لاستیکی به شکل پروفیل "U" ، فشار دادن آن به دور با یک تخته چوبی و استفاده از پیچ چوبی زرد مناسب کنید. مشخصات پلاستیکی یا لاستیکی به شکل یک پروفیل "U" باید در گوشه ها به هم جوش داده شود تا از تداوم آن از نظر ضد آب اطمینان حاصل شود. در غیر این صورت ، ورود آب از این نقاط ممکن است باعث پوسیدگی نازک کاری در زمان کوتاهی شود. بهتر است به جای میخکوبی لت ها برای لعاب کاری با لعاب چوبی از پیچ های چوبی زرد رنگ سر گرد استفاده کنید. در نازک کاری فلزی یا پلاستیکی بایستی با شیشه، پروفیل های توری مقطع جامد یا با استفاده از مهره لعاب و پروفیل های آب بندی کمکی (لاستیک، پلاستیک و ...) مخصوص نازک کاری نصب ش

شیشه های پنجره معمولی در ضخامت 2-7 میلی متر تولید می شوند. برای چسباندن شیشه های پنجره معمولی به نازک کاری چوبی، یک دندانه (لامپ) شیشه ای روی پروفیل نازک کاری باز می شود تا روی شیشه جا بیفتد. عمق این نخ باید ضخامت شیشه +12 میلی متر باشد. عرض آن حدود 12 میلی متر است.

پس از اینکه لیوان در جای خود قرار گرفت، بتونه برداشته می شود. برای این کار می توان از کاردک یا اسکنه با عرض کافی استفاده کرد. وظیفه اصلی میخ شیشه ای که برای تثبیت شیشه به نازک کاری استفاده می شود این است که تا زمانی که بتونه جدا نشود، شیشه نمی افتد. پس از برداشتن بتونه شیشه باید سطح بتونه را همراه با نازک کاری پنجره رنگ آمیزی کرد و نباید اجازه داد بتونه خشک شود و خاصیت شکل پذیری خود را از دست بدهد.

شیشه پنجره از شن و ماسه سیلیس تصفیه شده، غبار سنگ آهک، کربنات کلسیم یا ترکیبی از مواد هیدروکسید کلسیم و سولفات سدیم تشکیل شده است.

عینک با روکش هوا
شیشه های air-tab-cam-imgAir-layered برای جلوگیری از اتلاف حرارت از سطح شیشه تولید می شوند. فرم ساختمانی مورد نیاز برای جلوگیری از اتلاف حرارت نیز می تواند به طور قابل توجهی از عبور صدا جلوگیری کند. شیشه های لایه ای هوا که به منظور جلوگیری از اتلاف حرارت تولید می شوند با جدا کردن لبه های دو یا سه لیوان با هوای بی اثر بین آنها با هوای بیرون تشکیل می شوند. با این حال، رطوبت هوا بین دو صفحه شیشه ای یا در حین تولید جلوگیری می شود و یا با مواد خشک کننده ای که در داخل پروفیل فلزی یا پلاستیکی قرار داده شده بین دو صفحه شیشه ای قرار می گیرد، از آن جلوگیری می شود. بدین ترتیب رطوبت هوای بین دو لیوان حذف شده و احتمال تراکم آن از بین می رود. به عنوان نمونه ای از شیشه های لایه هوا تولید شده در کشور ما؛ هیت سینک قابل نمایش است در این شیشه های لایه ای ، مواد جاذب رطوبت در پروفیل آلومینیومی قرار داده می شود که برای به هم پیوستن صفحات شیشه ای استفاده می شود و فاصله متوسط ​​را ایجاد می کند و بالشتک هوا بین دو صفحه شیشه ای رطوبت گیری می کند و کیسه هوا از هوای بیرون با خمیرهای الاستیک استفاده می شود.

هنگام قرار دادن شیشه های لایه ای روی نازک کاری پنجره از مواد مختلف باید به دو نکته مهم توجه کرد. اندازه دندانه شیشه ای است که با در نظر گرفتن وزن شیشه لایه هوا، شیشه لایه ای هوا در آن قرار می گیرد و با ایجاد پروفیل بال سطح مقطع کافی در آن قرار می گیرد. از گوه های PVC برای اتصال شیشه های لایه ای هوا به نازک کاری چوبی استفاده می شود. قاچ ها و گوه های جانبی برای متعادل کردن وزن شیشه با لایه هوا و جلوگیری از افتادگی ارسی. ایجاد شکاف بین ارسی و تراشه و شیشه لایه هوا و استفاده از گوه ارتعاشی برای جلوگیری از حرکت شیشه تحت فشار باد است.

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • sina niknam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی