refaghat

اموزش

refaghat

اموزش

  • ۰
  • ۰

متخصصان بازیافت عملیات جمع آوری و پیش درمان (فشرده سازی ، خرد کردن و غیره) را انجام می دهند.

بازیابی نیازمند منابع مادی سنگین در سرمایه گذاری (قیچی ، خرد کردن ، خرد کردن ، جداسازی) است تا به یک ماده اولیه ثانویه برسد که قیمت فروش آن نامشخص است.

بسته به اندازه اجسام ، اولین فرایند اعمال شده متفاوت است. اجسام بزرگتر (مخزن) با مشعل بریده می شوند تا به ابعاد کوچکتر بازگردند (مخازن سوخت ابتدا باید گازگیری شوند). قطعات بلند (تیرچه های ساختمانی فلزی) از قیچی عبور می کنند. اجسامی که عمدتاً از ورق فلز (خرابه خودرو) یا اندازه متوسط (ضایعات فلز) تشکیل شده اند از خردکن عبور می کنند. در خروجی سنگ شکن ، فلزات مغناطیسی توسط یک آهنربای الکتریکی جمع آوری می شوند. سپس فلزات غیر آهنی توسط جریان گردابی گرفته می شوند.

بازیابی فلز موجب صرفه جویی در مواد اولیه ، و همچنین صرفه جویی در انرژی می شود.

قراضه در صنعت فولاد و ریخته گری چدن و فولاد استفاده می شود. 50 درصد فولاد تولید شده در فرانسه از مواد بازیافتی تهیه می شود (یعنی 70 درصد از ذخایر فعلی موجود در کشور).

جنبه های زیست محیطی و خطر

پردازش قراضه فلز مقدار زیادی برق مصرف می کند. با این حال ، پردازش قراضه برای استفاده مجدد ، انرژی کمتری نسبت به استخراج و پردازش فلزات در طبیعت مصرف می کند.

روشهای مختلف بازیافت باعث انتشار کمی گرد و غبار می شوند ، اما آلاینده های بسیار سمی (اکسید فلز ، فوران) تولید می کنند.

فلز قراضه همچنین می تواند برای محیط زیست در هنگام حمل و نقل یا ذخیره سازی خطرناک شود. ضایعات فلزی به خودی خود مشکلی ایجاد نمی کند ، اما در حضور مواد دیگر مانند روغن ، می تواند برای محیط زیست خطرناک شود.

خطر دیگر ضایعات فلزی ، رادیواکتیویته است. این می تواند توسط عوامل زیادی ایجاد شود ، مانند تخریب تاسیساتی که از مواد رادیواکتیو استفاده می کرد. به منظور کاهش خطرات ، رادیواکتیویته قراضه فلز به طور سیستماتیک اندازه گیری می شود.

ارائه

صادرات قراضه آمریکایی از ابتدای قرن جاری رشد فوق العاده ای داشته است. معامله گران در مورد چشم انداز تقاضای جهانی آینده خوشبین هستند ، اگرچه تأثیر صادرات بر قیمت ها همیشه مشخص نیست.

ISRI

این موسسه برای بازیافت انواع (نه فقط فلزات) ایجاد شده است. اطلاعات زیادی در مورد بازار بازیافت ، ارقام مربوط به هر سال جمع آوری می شود ... حتی اگر م Instituteسسه بخواهد در جهان نماینده باشد ، این سایت بر نقش ایالات متحده (که اولین کشور صادرکننده نیز هست) متمرکز شده است. این نشان می دهد که چقدر بازیافت (فلز قراضه اصلی با لاستیک های فرسوده است) ، با درمان ، حمل و نقل و فروش آن برای جامعه امروزی پیچیده و ضروری است.

آوار ، آهن قراضه ، چدن یا فولاد ؛ قطعات یا سازهای قدیمی آهن ، فلز ، به هر حال که قابل استفاده نباشند. ماشینهای باستانی پرتاب شده در ضایعات (Zola، Terre، 1887، p. 138). کشتی جنگی قدیمی محکوم به ضایعات فلزی (Goldschmidt، Avent. Atom.، 1962، p. 71).

- در شکل (دور بریزید ، sth بگذارید.) در ضایعات فلزی. (دور انداختن ، چیزی را دور انداختن) دور انداختن. آثاری که از ابتدا مونتاژ شده اند و علیرغم درخشش ، برای قراضه در نظر گرفته شده اند (Mauriac، Journal، 1937، p. 160).

1. در آواز خواندن. مجموعه ای از عناصر فلزی (انباشته شده). فلز قراضه در یک توده. او به گوشه ابزار می رود. او در ضایعات فلزی غوغا می کند و بیل جدید را می گیرد (Giono، Colline، 1929، p. 192). منطقه ای که فقط زیر سوله ها ، حیاط های ضایعات و گاراژها اشغال شده است (کامو ، اگزیل و روی ، 1957 ، ص 1598).

- [Comm. یا تظاهرات.] سوالات متداول. فروشنده ضایعات قدیمی (Ac.). Auvergnat قوی ، تاجر فلزات قراضه و آجر بریک (Ponson du Terr.، Rocambole، t. 1، 1859، p. 126):

1. من به حیاط خلوت رفتم و زنجیر خریدم Heavy chains For you عشق من ... Prévert، Paroles، 1946، p. 50

- به ویژه ، fam. تغییر کوچک. من قبلاً در جیب هایم ضایعات فلزی حفر می کردم و دست یک تاجر را پر می کردم (H. Bazin، Huile sur feu، 1954، p. 41).

2. در آواز خواندن. یا بصورت کامل شیء آهنی ، بقایای فلزی (انباشته شده). من از بچه هایی تقلید می کردم که یک تکه فلز قراضه را به دم گربه می چسبانند (Balzac، Splend. Et mis.، 1847، p. 497). تمام این فلز مجلل اتاق را با رنگ خاکستری سخت از قراضه قدیمی خود تاریک کرد (زولا ، ژرمینال ، 1885 ، ص 1185):

2. هواپیما ... در سی متری ، انبوهی بی شکل از آوار در زیر آفتاب مانند یک تیر خاموش دود می کند: توده ای از ضایعات فلزی ، که چند پارچه ذغالی از آن آویزان است.

  • ۰۰/۰۷/۰۳
  • sina niknam

نظرات (۱)

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1s60QELWS67t8AYMRnKm-GoqJUhoR1rYRYk6K9MG3acc/edit#gid=1379325103

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی